19.9.13

Summer break

Ik ben er weer na een adempauze van ruim twee maanden ... Afgezien van een opdracht voor Cards & Scrap nr. 10 is er niets creatiefs uit mijn handen gekomen. Wel heel veel andere leuke dingen gedaan zoals het aanleggen van de tuin en houtsingel en het bijhouden van de moestuin waar ik dit jaar mee begonnen ben.
 
 

Een mega oogst courgettes was de aanleiding om verschillende recepten uit te proberen.Volgens man, boys en andere familieleden een groot succes. Regelmatig werd er geproefd en gingen er potjes zoet zuur en jam mee naar huis.

Onze vakantie hebben we in Groningen en Friesland doorgebracht. Genieten van heerlijk weer, fiets- en wandeltochten gemaakt, leuke musea bezocht en ons laten verwennen tijdens etentjes buitenshuis. Kortom een heerlijk relaxte zomerperiode waarin we ook nog geklust hebben (tuinhuis) en er met de motor op uit zijn geweest.

Nu het kouder wordt en 's avonds eerder donker weer zin om aan de slag te gaan. Eerst wil ik nog een bijdrage uit Cards & Scrap nr. 8 laten zien. Voor deze uitgave had ik twee vintage projecten gemaakt. Allereest een Art Journal met daarin foto's verwerkt van een dagje uit met mijn moeder. Het tweede project is een vogelkooi en zal ik later plaatsen.









Het was een uitdaging om voor beide projecten stap-voor-stap foto's te maken van verschillende technieken.

Voor de challengeblog van Cards & Scrap heb ik het volgende kaartje gemaakt. Uitdaging 185 is "Gebruik Bakers Twine op je kaart, layout of creatie".



Dank voor je bezoekje en tot de volgende keer.

4 opmerkingen:

Je@net zei

Hé Mariska, begon je al te missen in Blogland. Fijn weer van je te horen!
Zo te lezen heb je heerlijk genoten in de vakantie, maar ook druk bezig geweest met allerlei leuke dingen!
Wat een prachtig boekje heb je gemaakt en ook de kaart mag er zijn. Allebei erg mooi geworden.
Fijn weekend!

anja curvers zei

Prachtig boekje heb je gemaakt en wat een mooie foto's zeg. Je kaartje is ook heel erg leuk geworden. Zo te lezen hebben jullie genoten en courgettes heerlijk. Bedankt voor je deelname aan cards en scrap.

Bernadet zei

Ik vind je boekje echt ontzettend gaaf geworden!!!
Ook je kaartje voor ons Cards&Scrap Challenglog is superleuk!!

Nelly zei

Mooie kaart heb je gemaakt
Leuk hoe je de bakers twine hebt verwerkt.
Bedankt voor jr deelname bij Cards& Scrap.

Groetjes Nelly