18.3.14

Op de cover van Cards & Scrap

Eerder plaatste ik al een kaartje wat ik gemaakt heb met het prachtige materiaal van Fancy Pants "Blissful Blizzard". Verder heb ik met deze mooie spullen het MDF camera album van Let's get Bizzee in winterstijl aangekleed.

Eind oktober kon er op Facebook worden gekozen uit twee covers. Geweldig dat mijn album de meeste stemmen heeft gekregen en ik voor de eerste maal, met een van mijn gemaakte items, op de cover stond.


Het album heb ik geplakt met dessinpapier en daarna met behulp van de Faded Dots mal van Dutch Doobadoo en gesso gedeeltelijk bedekt. De ijskristal komt van een kerstkrans van de Action. Het tweetal op de slee is uit een dessinvel geknipt samen met het figuurtje op de foto eronder. Deze heb ik omgedraaid opgeplakt zodat de stipjes te zien zijn.


Ook hier wat "sneeuwvlokjes" aangebracht. Over de doilie een bloem geplakt, welke uit zilverpapier is gestanst. Dit papier heb ik ook gebruikt voor de blaadjes op de voorkant.


De foto's zijn gemaakt tijdens een middagje ijspret met Jarno en de buurkinderen.


Gebruikte materialen: 
Dessin papier, Sticker Fundamentals, Banner Die Cuts, Tape Stickers (Fancy Pants – Blissful Blizzard), Cardstock (Bazzil), Thickers – Woodgrain (American Crafts), Distress inkt – Brushed Corduroy (Ranger), Paint Dabber – Pearl (Ranger), Spray inkt – Peppermint Stick (Tattered Angels), Faded Dots – stencil (Dutch Doobadoo), Mask (American Crafts - Studio Calico), Creatable bloem en bladeren - LR0156 (Marianne Design), bloemen, pearls, metalen frame (Prima), gesso, kwast, knopen, vilten sneeuwvlok, naaimachine, washi tape, bakertwine, vliegertouw, E-Z Dots, Crafty Power Tape, Crafty Foam Tape (3L).

Ik wens je een fijne dag en bedankt voor je bezoekje.

4 opmerkingen:

Je@net zei

Hé covergirl, gefeliciteerd!
Wat een prachtig album heb je gemaakt en wat staat tie er mooi op.
Mag je trots op zijn!

Kreatief met Maria zei

Het is ook een schitterend album Mariska, geweldig mooi gemaakt.
Groetjes Maria

Els zei

wow wat leuk dat je op de cover staat en het album is ook heel erg mooi.
Groetjes, Els

Bernadet zei

wat een gaaf boekje is dit Mariska!!