16.10.18

KleurenChallenge102018

Ook vandaag op het Inspiratieblog van Anna Gretha design een Challenge met een mooie kleurencombinatie.


Omdat ik graag jongens/mannen layouts scrap is dit geen moeilijke opgave. Toch heb ik even getwijfeld of ik een nieuw project zou maken of iets laat zien wat ik eerder heb gescrapt.

Met veel plezier heb ik een aantal jaren mogen demonstreren tijdens de Knallende Kars Dagen (tegenwoordig het Craft Festival van Craft Emotions) in Ochten. Voor een demo heb ik destijds een kistje gemaakt met de favoriete dingen/bezigheden van de jongens.

Dus vandaag het kistje in de prachtige kleuren van de challenge.



Het houten kistje voor twee kaartspellen heb ik bekleed met designpapier. De randen waren al met acrylverf bewerkt en deze heb ik nog even aangezet met Gilding Polish Silver Dream. De favoriete dingen van de jongens gefotografeerd en op de achterkant van de speelkaarten gescrapt. Aan de voorzijde heb ik alcohol inkt gebruikt.

Gebruikt product van Anna Gretha design en Cosmic Shimmer:

https://www.knutsel-tijd.nl/winkel/anna-gretha-design/stempelset-kleuren/#cc-m-product-9600045650 https://www.knutsel-tijd.nl/winkel/cosmic-shimmer/silver-dream-1/#cc-m-product-9480856550

Wil je meedoen met de Challenge plaats dan je inzending in het album van de Anna Gretha design Challenge groep op Facebook of via Inlinkz onderaan de pagina van het Inspiratieblog. Je kunt je inzending plaatsen t/m 12 november 23.55 uur.

Succes met je project en we kijken uit naar je inzending. Alle deelnemers maken kans op een waardebon van € 7,50 welke je kunt besteden in Minke's Knutsel winkel.

Dank voor je bezoek en wie weet tot de volgende keer.

Groetjes Mariska

1 opmerking:

Je@net zei

Wat een leuk idee, Mariska. En het ziet er ook nog eens super gaaf uit!