8.7.19

Bloghop Anna Gretha design




https://annagrethadesign.blogspot.com/2019/07/agd-bloghop-neem-de-tijd.html

Hallo en welkom bij de 2e bloghop van Anna Gretha design. Leuk dat je even langskomt, als het goed is ben je via het blog van Els bij mij gekomen. Heb je haar mooie creatie gezien en een reactie achtergelaten? ... ga anders nog heel even terug☺

Het thema van deze bloghop is NEEM DE TIJD en mijn uitwerking is een mannenkaart geworden.


Voor de kaart heb ik kraft cardstock, twee verschillende designpapiertjes en ribbelkarton gebruikt. De randjes van de laagjes zijn aangezet met inkt. Verder heb ik nog een rolodex kaartje, tekststrookje, chipboard letters, een bloem en knoopje toegevoegd. De metalen spiraal is een onderdeel van een oude klok.


Gebruikt product van Anna Gretha design:

https://www.knutsel-tijd.nl/anna-gretha-design/stempels/stempelset-tijd/#cc-m-product-9835904450

Ik hoor vaak dat het maken van een mannenkaart lastig is en hoop daarom dat ik je met mijn kaart het tegendeel kan laten zien. Neem even de tijd om een reactie achter te laten voordat je via de pijl verder hopt naar Eva's blog om te zien wat zij met het thema TIJD heeft gemaakt.
https://minkesknutsel-tijd.blogspot.com/
Veel plezier met verder hoppen en ik wens je een zonnige dag.

Groetjes Mariska

11 opmerkingen:

Folkje zei

Een echte Mariska kaart, mooi gedaan

CreaMiep zei

Heel mooi Mariska

Minke Brattinga zei

Prachtige mannenkaart Mariska. Leuk hoe je dat spiraal in het thema hebt verwerkt.

Brendaxx zei

Wat een prachtige,stoere kaart heb je gemaakt Mariska! Ik vind het maken van een mannenkaart ook lastig dus deze inspiratie ga ik even opslaan :)

Detje zei

Een hele mooie kaart. Ik vind mannenkaarten altijd lastig, maar deze is echt super.

Brigitta zei

Wat een prachtige kaart Mariska! Leuk om zo weer nieuwe ideetjes op te doen. Xxx

Trijntje zei

Dit is ook leuk. Weer heel anders dan de anderen. Heel mooi samengesteld en leuk om de stempel zo te gebruiken. Zo zie je maar wat je al niet lan doen met deze set....ik hop weer verder naar Eva zag ik.Groeten Trijntje

sabine nijhoff-schepers zei

Wat een gave creatie!
Top inspiratie voor een mannenkaart!

Els zei

Een pracht kaart is dit Mariska en ik heb even zitten te kijken en ben erachter gekomen dat het dus een spiraal is. Ziet er super leuk uit op je pracht kaart. en de tekst past perfect dus.

EVA zei

Super gave mannen kaart...prachtig

Thamar, zei

Ik vind je kaart super goed gelukt. En ook ik vind je spiraal er leuk op staan.