28.9.20

Bloghop Minke's Meaningful-Craft Designs

  


Hoi en welkom bij de bloghop van Minke's Meaningful-Craft Designs, leuk dat je even langskomt. Als het goed is ben je via het blog van Kim bij mij gekomen. Heb je haar mooie creatie gezien en een reactie achtergelaten? Nog niet ... ga dan nog even terug☺

In deze bloghop staat dit mooie nieuwe product centraal, een Knuffel papierblok in A5 formaat. Voor mijn kaartje heb ik papier uit dit blok gebruikt en de Stempelset Frameworks.

De basis is een dubbelgevouwen A5 kaart van wit cardstock. Hierop komt een wit achtergrondkaartje van 14,4x10,1 cm wat ik bestempeld heb met de Frameworks stempelset. Met dezelfde inkt heb ik ook de randjes aangezet.

Daarna uit het papieblok 3 vellen gekozen en uit elk vel een vlak gesneden. De punt heeft de maat 10,5x14,8 cm. Het vlak met de Knuffeltekst 6,7x8,5cm en het kleine vlak is 6,7x4,5 cm. Op het kleine vlak is een nog een Framework stempel gezet.

Uit het designvel heb ik twee kleine roze vlinders geknipt en opgeplakt en als laatste nog drie plaksteentjes toegevoegd. 

Neem even de tijd om een reactie achter te laten voordat je via de pijl verder hopt naar Willeke haar blog om te zien wat zij met dit nieuwe product gemaakt heeft.

https://minkesknutsel-tijd.blogspot.com/
Veel plezier verder en ik wens je een gezellige dag.

Groetjes Mariska


10 opmerkingen:

Willeke zei

leuk kaartje!

Bea zei

Ook al zo'n prachtig kaartje met dit papier Mariska....

Groetjes Bea.

EVA zei

Mooi kaartje ....

LiSch zei

Leuk kaartje Mariska!

Je@net zei

Erg leuk kaartje, Mariska!

Brigitta zei

Hij hangt hier te shinen hoor, dankjewel voor deze mooie kaart xxx

Els zei

Een heel mooi kaartje heb je gemaakt met het prachtige nieuwe papier.
Lieve groetjes, Els

Sil zei

Mooi gemaakt Mariska

Minke Brattinga zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Minke Brattinga zei

Erg mooie kaart Mariska, leuk hoe je de verschillende designs hebt verwerkt uit het papierblok. Heel stijlvol.