30.10.20

Layout in herfstkleuren

De herfstkleuren van mijn vorige post heb ik nogmaals gebruikt, dit keer ter inspiratie voor een layout met foto's van de jongens toen ze nog op de basisschool zaten. Tijdens het opruimen kwam ik een mapje met deze leuke foto's tegen en die moesten gewoon gescrapt worden. Een stoere uitstraling die hier zo goed bij past.

Ze speelden altijd buiten en de boomhut hadden ze zelf gebouwd.

Onder de gescheurde rand heb ik een tag verstopt omdat de tekst niet voor iedereen zichtbaar hoeft te zijn. Op de tag een afdruk van de Bloemen stempel gezet.

Ook dit keer weer een mix van oud en nieuw materiaal en verwerkt in verschillende laagjes.
 

 Gebruikte materialen:

  


Dank voor je kijkje op mijn blog en ik wens je een fijn weekend.

Groetjes Mariska


3 opmerkingen:

Els zei

Wat een super mooi en stoer lootje heb je gemaakt en leuk met deze foto's van de boomhut.
Het zijn echte actie foto's. leuke details zijn er weer te bewonderen.

Lieve groetjes, Els

Je@net zei

Echt een super mooie en stoere lo geworden, Mariska. Top!

Minke Brattinga zei

Heel mooi Mariska! Een leuke creatieve layout vol kleine details.