2.11.20

#MC11 - Enjoy everyday

Vandaag op het Inspiratieblog van Minke's Meaningful-Craft Designs een sketch als uitgangspunt voor mijn layout.

 

Een pagina met een heel dierbare foto van mijn broer en mij, gemaakt door een van de jongens tijdens onze tijd in Nieuw Zeeland.

Omdat ik niet goed uitkwam met de verdeling van foto en embellishments heb ik de sketch een half slag gedraaid.

Langs de rand van het designpapier de 2 Connect punch gebruikt en de stans om verstevigingsringetjes te maken. Links en onder de foto een tab.

Zoals jullie inmiddels wel van me gewend zijn ook dit keer weer verschillende laagjes gemaakt. Groen designpapier, puffy sticker, washi tape, chipboard en de vlinder heb ik daar gekocht. De bloem is gemaakt met de Stansset Bloemen.

Gebruikte materialen:

2-Connect Planner Punch  

Leuk dat je even kwam kijken en graag tot een volgende post.

Groetjes Mariska

3 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een mooie herinnering is het zo geworden, Mariska!

LiSch zei

Mooi

Thamar, zei

Wat een gave layout heb je gemaakt. Super.
Fijne dag