9.11.20

Scrap & Bep online☺

Het Scrap & Bep weekend in Lemele is voor mij al een aantal jaren een uitje om weken van de voren naar uit te kijken. Helaas door de omstandigheden is dit leuke weekend in maart afgezegd en ook in oktober ging het niet door maar konden we door een online dag toch aan de slag met een paar leuk projecten. Super tof dat de dames dit op deze manier georganiseerd hebben.

Op de dag zelf het miniboekje en kaart klaar maar thuisgekomen toch nog wat kleine dingetjes veranderd. Het is fijn om met een opdracht aan de gang te gaan maar het leuke van het weekend is dat je ook lekker je eigen ding kunt doen.

Aan de hand van een scrap dictee ontstond een iene mienie boekje, gevouwen uit een strook van 30,5x11 cm.


Ook nog een kaart gemaakt en hiervoor moest je de avond van te voren 4 nummers doorgeven gekozen uit elk tiental onder de 40. Vervolgens kreeg je terug welk onderdeel er het bij dat nummer hoorde. Voor mijn kaart de onderdelen geel, jarig vrouw, minimaal 1 bloem en een randpons.

Dit is 'm geworden en de kaart is inmiddels verstuurd met toevoeging van 18 in geel.

Dank voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes Mariska

2 opmerkingen:

Je@net zei

Wat fijn dat jullie dan toch online konden genieten van het hobbyweekend.
Vind het boekje super schattig geworden. En ook de kaart is erg leuk!

Els zei

Hoi Mariska, Helaas is het al 2 x niet doorgegaan , maar deze online dag was ook heel leuk.
Je heb een heel mooi boekje en pracht kaart gemaakt. Ik was vergeten om de nummers door te geven en heb toen de opdracht van Roelien gemaakt.
Mijn boekje is al naar mijn kleindochter.
Groetjes, Els