16.11.20

#MC11 - Herfst Kleuren

Als inspiratiepost voor Minke's Meaningful-Craft Designs heb ik de sketch dit keer gebruikt om de voorkant van een ster mini-album te versieren.

Het boekje heeft de afmeting 10x10cm, de sketch is te herkennen maar met de verhoudingen was het puzzelen om tot een mooi geheel te komen. Het woord Kleuren komt uit de gelijknamige stempelset, een deel afgeplakt en zo het woord kunnen maken.

Jaren geleden kreeg ik een doos scrapmateriaal van iemand dit haar hobby beƫindigde. Voor een nieuw project zocht ik papier en kwam dit mooie workshoppakket tegen. Het model is vast bij jullie bekend ... ik heb het boekje gevuld met herfstfoto's.

 

Het designpapier met de stippen, zachtgroen, wit en mosgroen cardstock zat in het pakket. Het overige papier en embellishments heb ik erbij gezocht.

Omdat het boekje lastig te fotograferen is hieronder de foto's die ik in het boekje verwerkt heb. De stempel met spatten en de herfstblaadjes komen in het hele boekje terug.







Gebruikt materiaal:

  

  

 

Dank voor je bezoekje en graag tot een volgende keer.

Groetjes Mariska

4 opmerkingen:

Marjan zei

Wow, echt SUPERGAAF!! En wat een mooie foto's ook!

Je@net zei

Prachtig zo'n steralbum. Erg mooi gedaan, Mariska!

Sil zei

Wat gaaf met de herfstfoto's.
Top Mariska
Groetjes Sil

Els zei

Echt een super leuk herfstalbum heb je gemaakt en dit steralbum staat al jaren op mijn to do list.
Wat mooi al die herfstkleuren en die mooie foto's.
Groetjes, Els