3.3.13

Kaart - EKEF uitdaging #156

De uitdaging voor deze week is "Gebruik een frame/fotolijstje op je creatie". Ik heb een kaart gemaakt met materiaal wat ik vorig weekend tijdens de Creadagen in Hardenberg heb gekocht.


Op het chipboard frame heb ik eerst een laagje gesso aangebracht en daarna twee verschillende kleuren alcohol inkt gebruikt.

 
 
Gebruikte materialen: Kraft paper: Joy Crafts | Dessinpapier: DCWV - Latte Stack | Chipboard frame: Maya Road | Bloemen: Prima - Flutter Vines | Randpons: Fiskars | Alchol inkt: Tim Holtz - Wild Plum, Latte | Overig: muziekpapier, gekleurde nietjes, tacky glue.

Door drukke werkzaamheden vorige week kwam ik er niet aan toe om op tijd mijn bijdrage te posten voor uitdaging #155. Juist zo'n leuke opdracht om vlaggetjes te gebruiken! Dit weekend heerlijk gescrapt en toch ook deze kaart gemaakt.


De bloem heb ik uitgeknipt, daarna gekreukeld en vastgeplakt met tacky glue. Voor de vlaggetjes heb ik boekpapier gebruikt en deze zijn uitgestanst met de banner dies van Sizzix.


Gebruikte materialen: Cardstock: Cart-Us | Dessinpapier: Prima, Cosmo Cricket, Basic Grey | Letterstickers: Basic Grey | Distress inkt: Ranger - Worn Lipstick | Banner stamps/dies: Sizzix #658289 | Overig: rood/wit katoenen koord, naaimachine, rhinestones, tacky glue.

Bedankt voor je bezoekje.

5 opmerkingen:

Je@net zei

Twee prachtige kaarten, Mariska, allebei erg mooi geworden. Leuke techniek heb je gebruikt om het frame te bewerken.
Gezellig dat je weer mee doet met deze uitdaging bij Elke Kaart een Feestje!

Nelly zei

Heel mooi frame/lijstje heb je op je kaart gemaakt.Mooie kleuren gebruikt.


Bedankt voor je deelname aan de uitdaging van EKEF.

Groetjes Nelly

Bernadet zei

Prachtig mariska.
Mooie kleutrjes heb je gebruikt.
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

anja curvers zei

Beide kaartjes zijn heel ergmooi hoor. Bedankt voor je deelname aan EKEF.

anncreatief zei

wouw leuke kaart
groetjes anneke