30.4.13

Layout - Dutch Dare #101

Favoriete bloemen is de opdracht voor Dare #101. Mijn favoriete bloem is de hortensia en deze groeiden in een haag van ruim een meter hoog langs de zijmuur bij ons oude huis. Ruim twee jaar geleden zijn we verhuisd en besloten we de planten mee te nemen. De nieuwe bewoner wilde een onderhoudsvrije tuin, d.w.z. gras .....


Gebruikte materialen: Dessinpapier, bloemen, kant: Prima | Letterstickers: Basic Grey, Making Memories | Chipboard: Maya Road.

Bedankt voor je bezoekje en ik stel jullie reacties erg op prijs.

3 opmerkingen:

Cynthia van der Wilk zei

Leuk dat je mee doet met de Dutch Dares challenge. Je hebt er een hele mooie layout van gemaakt.

Je@net zei

Wat een prachtige lo, Mariska!

Petra zei

Wat een prachtige layout Mariska! Ik kan mij goed voorstellen dat je zulke mooie hortensias meeneemt naar een nieuwe tuin. Hebben ze het overleeft want ik zie dat ze tijdens de bloei over zijn gezet? Wat zijn er toch rare mensen op de wereld... liever gras dan een hortensia.... daar begrijp ik niets van ;-)