27.4.13

Kaart - Lift Challenge ...

Rondkijkend op verschillende blogs kwam ik hier terecht. Op mijn heerlijke vrije vrijdagmiddag heb ik toch nog een kaartje kunnen maken om mee te doen.

Deze lift is naar aanleiding van het kaartje van Ebeth ...


Dit is mijn uitwerking geworden ...



Gebruikte materialen: Kraft paper: Joy Crafts | Vlinder: Prima | Knoop: Basic Grey | Transparante sticker: DCWV | Scrapper's Floss: Karen Foster | Distress inkt: Ranger - Brushed Corduroy | Spray inkt: Tattered Angels - Latte | Overig: pin, kant, bloemen.

Dank voor je bezoekje en ik wens je een zonnig weekend.

2 opmerkingen:

Nadine zei

Een gave kaart is dit geworden, mooie details! Bedankt voor het meedoen!

Marjan zei

Heel mooie lift! En fijn dat je ons vond en mee deed! Hopelijk tot een volgende keer!