13.9.18

Kerstkaarten workshop


Het lijkt nog ver weg maar voor je het weet is het kerst.
Na 3 hele gezellige en inspirerende dagen op de beurs in Den Bosch ontstond het idee om zelf weer een workshop te organiseren en tegelijkertijd de "Samen Loop voor Hoop" actie van Minke te ondersteunen.


Omdat ik sinds mei met de mooie producten van Anna Gretha design bezig ben, ga ik deze materialen gebruiken in de workshop.


Je kunt aanschuiven op woensdagavond 26 september a.s. om 19.30 uur of op donderdagmiddag 27 september op 14.00 uur. Lijkt het je leuk meldt je dan aan voor 22 september. Kosten voor deze workshop zijn € 10,00 dit is inclusief al het materiaal wat je nodig hebt voor 3 kaarten en koffie/thee met iets lekkers.

In oktober wil een mixed media workshop organiseren. Het is de bedoeling om dan een mooi project op canvas te maken met verschillende technieken rondom een favoriete foto die je zelf meeneemt. Je gaat aan de slag met gesso, stempels en een stencil van Anna Gretha design, Gilding Polish, kant en metalen versieringen. Hiervoor wil ik een datum plannen als blijkt dat er belangstelling voor is. Stuur me een mail voor meer informatie.

Ik hoop jullie te zien☺

Groetjes Mariska

2 opmerkingen:

Els zei

Heel erg mooie kerstkaarten Mariska. en zo leuk hoe je de embosfolder hebt gebruikt.
Lieve groetjes, Els

sanpiseth40 zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.