5.11.18

KnuffelChallenge112018

Op het Inspiratieblog van Anna Gretha design gaat vandaag KnuffelChallenge112018 van start. Ik nodig je uit om iets te maken met een tekststempel uit de Knuffel Stempelset en mee te doen met deze challenge.


De opdracht is op alleen "Kraft & Wit" materiaal te gebruiken. Voor mij een uitdaging om iets te maken zonder distress inkt.

Als basis heb ik een kraftkleurige kaart gebruikt met daarop drie verschillende laagjes papier. Uit de bovenste laag designpapier is een ster gestanst, daar vellum achter geplakt wat eerst geembossed is. De vlinder is van resist canvas en heb ik gekleurd met Distress Oxide frayed burlap. Met dezelfde kleur heb ik ook de tekst gestempeld.


De vlinder is alleen in het midden vastgeplakt met een klein stukje foamtape.


Gebruikt product van Anna Gretha design:

https://www.knutsel-tijd.nl/winkel/anna-gretha-design/stempelset-knuffels/#cc-m-product-9423932450  https://www.knutsel-tijd.nl/winkel/anna-gretha-design/knuffels/#cc-m-product-9600047550

Wil je meedoen met de Challenge plaats dan je inzending in het album van de Anna Gretha design Challenge groep op Facebook of via Inlinkz onderaan de pagina van het Inspiratieblog. Je kunt je inzending plaatsen t/m 2 december 23.55 uur. Onder de deelnemers wordt een waardebon van € 7,50 verloot welke te besteden is in Minke's Knutsel winkel.

Leuk dat je langskwam en tot de volgende keer.

Groetjes Mariska

3 opmerkingen:

Brigitta zei

Prachtig Mariska! Ik zal ook even aan de slag.

Je@net zei

Prachtige kaart heb je gemaakt, Mariska!

Els zei

super leuke kaart heb je gemaakt met kraft en wit.
Leuk die vlinder erbij.
Lieve groetjes, Els