4.6.20

Familie-uitje

Wow, drie maanden geleden voor het laatst een berichtje op m'n blog geplaatst. Wel zo nu en dan een kaartje gemaakt maar verder is er weinig creatiefs uit mijn handen gekomen.

Dit album heb ik vorige week gemaakt met een pakket van Kimya en gevuld met foto's van een familie-uitje vorig jaar juli naar het Land van Fluwel. Een avonturenpark bij ons in de buurt waar van alles te doen is en het blotevoetenpad een superleuke uitdaging was.

Een uitje wat we telkens herhalen als mijn broer, schoonzus en de kinderen in Nederland zijn. Zo makkelijk als we dit vorig jaar konden organiseren, zo anders is het nu ... Het mini-album is daarom een prachtige herinnering.


Het album is samengesteld uit chipboard, ribbelkarton, kraftpapier, designpapier, papieren zakken, loonzakjes en tags. In het album heb ik materiaal van Meaningful-Crafts gebruikt, zoals op de voorkant de Stempelset Tijd. Ook weer diverse laagjes, kleine details en vooral heel veel restjes materiaal.


Aan de binnenkant van de kaft de Stempelset Alfabet, Stempelset Scrapbooking en Stansset Tabs.


Op de flap de Stansset Alfabet en Stempelset December #BuJo.nl.


De zakken zijn op z'n kant in het album geplakt en door een stukje aan de bovenkant los te snijden kun je daar een tag in schuiven. Dit maakt dat je heel veel foto's kwijt kunt in dit album.

Op deze tag de Stempelset Anna Gretha's Knuffels gebruikt.


Leuk detail is hoe de loonzakjes als een soort uitvouw boekje in het album zijn verwerkt.



Op de volgende twee pagina's heb ik wederom de Stempelset Tijd gebruikt😊


Dit mini-album was ontzettend leuk om te maken, vooral door de manier van je foto's weg kunnen stoppen. Ik hoop dat het je inspiratie geeft om de mooie producten van Meaningful-Crafts te gebruiken.


Gezellig dat je even langskwam en wie weet tot de volgende keer.

Groetjes Mariska

6 opmerkingen:

Els zei

Wat een ontzettend leuk minialbum is dit
en vooral ook zulke leuke en actieve foto’s.
Veel mooie details zijn er te bewonderen,
echt een super mooi album!
De laatste foto’s vind ik ook zo leuk Mariska! 😀

Brigitta zei

Wat een prachtig album! Zit dat album al helemaal in elkaar en hoef je het alleen te vullen of moet je het wel in elkaar zetten?

M@risk@ zei

Dank je Els, het was ook ontzettend leuk om te doen en omdat iedereen actief meedeed kon ik niet achterblijven

Dank je Brigitta, het album zet je helemaal zelf in elkaar en is gemaakt met het Scrap en Bep pakket van Kimya van 15 april, het filmpje kun je hier bekijken https://www.youtube.com/watch?v=-usss9WCF80
Het was voor mij de eerste keer om op deze wijze een album te maken maar erg leuk om te doen.

Marie zei

Wat een prachtig boekje Mariska
en mooi papier heb je gebruikt.
Echt heel mooi gedaan hoor!!

Je@net zei

Wat een prachtig album heb je gemaakt, Mariska. En wat een mooie herinnering aan zo'n fijne dag!

Willeke zei

Prachtig gemaakt Mariska!