4.7.20

Bedankje

Zoals een aantal van jullie wel weten heb ik, naast creatief bezig zijn, nog een grote hobby. Tuinieren doe ik het jaar rond en is voor mij een Way of Life. Zomers is een drukke periode wanneer veel groente en fruit klaar is om ingemaakt te worden. Daarnaast vraagt het onderhouden van de bloementuin ook tijd en dat is gelijk de reden dat ik in deze periode niet zo heel creatief bezig ben.

Voor een vriendin heb ik een Merci verpakking "aangekleed" om haar te bedanken voor een enorme hoeveelheid planten. Zij ruimde op en bij mij vonden ze een nieuwe bestemming. Super blij mee☺


Wederom oude papiertjes gebruikt en de stempel komt uit de Stempelset Knuffels van Anna Gretha design.

Dank voor je bezoek en tot de volgende keer.

Groetjes Mariska

5 opmerkingen:

Els zei

Heel mooi

Els zei

Wat vreemd de rest is weg.
Straks maar fijn op pc reageren

Els zei

Oké nu nog een berichtje Mariska.
Een hele leuke merci verpakking heb je gemaakt.
zo leuk om op deze manier dankjewel te zeggen.
Groetjes, Els

Je@net zei

Wat een leuk weggevertje heb je zo gemaakt, Mariska.
Ja een tuin vergt heel wat tijd en energie, al is het wel dankbaar werk als je ziet wat je er voor moois en lekkers van terug krijgt!

Sil zei

Ziet er weer verzorgd uit