13.7.20

December Daily 2019

Begin januari was er op het Inspiratieblog van Meaningful-Crafts een bloghop en mijn bijdrage was toen de voorkant van dit album. Vandaag laat ik een stukje van de binnenkant zien.


De voorzijde is niet veranderd, de maat ringen wel omdat het album royaler uitviel dan ik vooraf bedacht had.


Mijn uitgangspunt voor een December Daily is het kiezen van de kleurstelling en het formaat. Daarna ga ik door mijn voorraad papier en embellishments, een mooie manier om oud materiaal op te maken en daarbij allerlei papierlijnen en materiaal te combineren. Wanneer het album klaar is zie je hoe mooi al deze verschillende spullen bij elkaar passen.


Dit keer heb ik voor de kleuren zwart, wit, goud en formaat A5 gekozen. Het album is ingebonden met discs, de gaatjes zijn gemaakt met de nieuwe 2-Connect Punch van Meaningful-Crafts.


Verder heb ik gebruik gemaakt van ponsen, washi tape, leuke touwtjes en oude alfabet sets.


Door het hele album heen heb ik de ster gebruikt uit de Stempelset December #BuJo.nl.


Het tussenvoegen van halve pagina's, kleine zakjes of envelopjes zijn leuke details en je kunt er notities of foto's in kwijt die je niet direct zichtbaar wil hebben.


Verder voegde ik ter versiering stickers, tags, chipboard elementjes en wat bling toe en heb ik Oxide inkt gebruikt om te randjes aan te zetten.


Voor de datum het ik de Stempelset Scrapbooking gecombineerd met de Stempelset Frameworks.

In het album heb ik de volgende producten van Meaningful-Crafts en Anna Gretha design gebruikt:

     

       

     

Leuk dat je even kwam kijken en misschien tot een volgende keer.

Groetjes Mariska

3 opmerkingen:

Willeke zei

Wat mooi Mariska leuk gedaan.

Sil zei

Wat weer een prachtig exemplaar

Els zei

Het is een bijzonder mooi album geworden Mariska en mooie kleur disks heb je gebruikt.
Ik vind het heerlijk met deze disks dat je steeds weer iets nieuws kan tussen voegen.