10.1.14

Expositie Lelypark

Enige tijd geleden heb ik een stukje geplaatst over een expositie die ik mocht inrichten op een van de locaties van Woonzorggroep Samen. Naar aanleiding daarvan heeft een collega mij benaderd of ik, in de locatie waar zij werkzaam is, een vitrine wilde inrichten met verschillende scrapitems.

Daar hoefde ik niet lang over na te denken, dus afgelopen week naar Zorgcentrum Lelypark in Wieringerwerf gereden en de vitrine gevuld met mini-albums, een vogelhuisje, verschillende houten doosjes, kadoverpakkingen, layouts en kaarten.







Met dank aan Marjon Hillen voor haar enthousiaste uitnodiging. De "scraps" zijn te zien tot en met 14 februari a.s. Dus mocht je in de buurt wonen neem dan gerust een kijkje.

Ik wens je een gezellig weekend en tot de volgende keer.

2 opmerkingen:

Je@net zei

Ziet er heel mooi en verzorgd uit, Mariska!
Fijn weekend!

Minke Brattinga zei

Wat leuk die expositie in Lelypark. Dat is voor mijn erg dichtbij. Misschien ga ik wel even een kijkje nemen!
Groetjes Minke.