16.1.14

Vakantie in een koffertje

Allereerst dank voor alle leuke reacties op mij eerste bijdrage aan de Cards & Scrap Challengeblog. Ook leuk dat er een aantal nieuwe volgens zijn bijgekomen, welkom Aletta, Thamar en Maria.

"Vakantie in een koffertje" is de titel voor mijn item in Cards & Scrap nr. 10.


Dit koffertje is gemaakt van twee canvasdoekjes van 20x20 cm, verbonden door twee scharniertjes en bijeengehouden door een stukje vliegertouw rondom twee knopen. Binnen in het koffertje zit een album (15x15 cm) waar per dag ruimte is om je vakantie vast te leggen.

Wat heb ik gebruikt ...






Een aantal pagina's van het album ...









Gebruikte materialen:
Designpapier: Teresa Collins - Far Away | Cardstock: Bazzil | Cling stamps: Hero Arts - Stamp your Story.

Leuk dat je kwam kijken en tot de volgende keer.

7 opmerkingen:

Je@net zei

Een prachtig album voor allerlei mooie vakantieherinneringen en souvenirs! Knap gedaan, Mariska!

De hobbydroom zei

Wij kunnen hier maar 1 ding over zeggen .....F A N T A ST I S C H!!
Lieve groetjes

Kreatief met Maria zei

Een schitterend koffertje, wat een mooie details allemaal.
Groetjes Maria

Unknown zei

I very nice idea for an album. I really like it.

I really enjoy your work and creative ideas.

Ans zei

Wow, wat een schitterend koffertje vol herinneringen !!!!

Liefs Ans

Ela zei

Oi Mariska, ik kom eens even kijken op je blog. Wat een leuk idee zeg, fantastisch! Ik doe veel inspiratie op en ben gelijk je volger geworden. Kom je ook eens bij mij langs? Gezellig! Groet, Ela

anncreatief zei

Schitterend koffertje. Heel mooi gemaakt. Prachtige details en kleuren.
Liefs Anneke