14.1.14

Team SCRAP turkoois - een nieuwe uitdaging!

Vorige week werd ik enorm verrast toen ik een email ontving met de vraag of ik op de Cards & Scrap Challengeblog team SCRAP turkoois wil komen versterken. Ik heb gelijk JA gezegd omdat ik dit een enorme eer vind en hopelijk met mijn bijdrage bezoekers van de blog kan inspireren.

Afgelopen weekend ben ik aan de slag gegaan met ontstaande sketch om zo nog net op tijd mee te kunnen doen met Scrapuitdaging 6.

 

Voor mijn layout heb ik een foto gekozen die gebruikt is op de uitnodigings- kaart van de mannen hun verjaardag. Mijn man en zoons vierden in mei vorig jaar samen hun feest. Een dag met een gouden randje ...


Een aantal detailfoto's ...





Neem voor meer inspiratie een kijkje op de blog van Cards & Scrap

Gebruikte materialen voor deze layout:
Cardstock - Kraft, Thickers - Sunrise: American Crafts | Designpapier - Sunbeam, Golden Road: Fancy Pants | Placemats 12x12" Kraft Mini Journaling Frames: Jillibean Soup | Capture Library Pockets, Persimmon Garland: Basic Grey | Kraft Camera, Heart wood piece: Maya Road | Cut & Paste Label Stickers: My Mind's Eye | Bloemen: Prima | Letterstickers - Kraft & Black: October Afternoon | Distress inkt - Brushed Corduroy: Ranger | Overig: koord, knoop, nietjes, distresser, zwarte fineliner, onderdelen wekker.

Dank voor je bezoekje, een fijne dag en veel scrapplezier.

7 opmerkingen:

Kreatief met Maria zei

Hallo Mariska
Wat een prachtige lay-out. Ik heb je blog bekeken, wat een mooie creaties, lay-outs en kaarten maak je. Ben dus maar meteen je volger geworden. Vind jou stijl heel mooi. Groetjes Maria
http://kreatiefhoekje.blogspot.com

Je@net zei

Super leuk dat je ons DT team bent komen versterken, Mariska!
En wat een pracht van een binnenkomer, een heel gaaf lootje!

Brendaxx zei

Welkom bij de club Mariska, ik wens je veel plezier bij het C&S-team! Je eerste bijdrage is een beauty!! superrrmooi:) Groetjes,Brenda

Marjan zei

Gefeliciteerd met je DT schap! Deze Lo bewijst dat de vraag van van C&S volkomen terecht is!

Ans zei

Hele leuke stoere lo! Een gezellige tijd bij cards & scrap!

Liefs Ans

Minke Brattinga zei

Leuke stoere layout heb je nog even snel gemaakt!!!
Nogmaals welkom to the club!
Groetjes Minke.

Tinie zei

Wat een superleuke layout heb je gemaakt!! Stoere foto's en mooie kleuren, toppie hoor!!
Je eerste bijdrage is erg goed gelukt!!
Groetjes Tinie