18.7.18

Herinneringen aan een mooie zomer

Voor deze HerinneringenChallenge072018 heb ik een foto gekozen van Peter tijdens de eerste zijspanrit met beide jongens. Jeffrey was al een aantal keren mee geweest maar om ruimte te maken voor Jarno moest eerst de zijspanbak worden aangepast. Toen deze klus klaar was hebben we op een mooie zomerdag een toerrit met de club gemaakt.





Telkens was er een nieuwe fase ... eerst mee in het zijspan, daarna achterop en nu rijdt Jeffrey zelf en wil Jarno binnenkort met lessen gaan beginnen. Het maakt me trots dat de jongens het motorrijden met ons altijd zo leuk hebben gevonden en dat ik na het overlijden van Peter toch ben blijven rijden. Samen met de club op stap en mooie toerritten maken.

Voor het woord Summer heb ik grijze Thickers gebruikt en deze met de Metallic Gilding Polish bewerkt. Verder heb ik de Stempelset Herinneringen en Alfabet gebruikt.

Leuk dat je kwam kijken en wil je meedoen met de challenge ... maak dan een kaart, layout, art journal pagina of een mixed media project. Alles mag! Je kunt je inzending plaatsen in de Anna Gretha design Challengegroep op Facebook of in Inlinkz onderaan in het bericht van de maandchallenge. 

De challenge loopt tot zondag 13 augustus 23.55 uur en je kunt een waardebon winnen van € 7,50 welke te besteden is in Minke's Knutsel winkel.

Tot de volgende keer.

Groetjes Mariska

2 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een pracht van een layout is dit, Mariska. Mooi, maar door de gebruikte embellishments ook een tikkie stoer. Ik hou ervan!

Els zei

Super mooie layout en wat een pracht foto Mariska.
Een hele mooie herinnering zo.
Groetjes, Els