15.7.18

Kerstknuffel op zondag

Met het maken van kerstkaarten kun je niet vroeg genoeg beginnen. Elk jaar neem ik me voor eerder te starten maar vaak komt het toch weer op de laatste weken aan. De wekelijkse Kerstknuffel op Zondag op het Inspiratieblog van Anna Gretha design is een mooie stimulans.

Ik heb deze kerstkaart gemaakt in kleuren die me heel erg aanspreken en niet in de traditionele rood/groen tinten.



Uit de bovenste laag designpapier heb ik een ster gestanst, deze omgedraaid en bovenop het papier geplakt. Achter het geheel blauw designpapier geplakt. Vervolgens de Sketchy Rings stans gebruikt en dit cardstock met nietjes vastgezet. Uit vellum een rondje geponst en hier een kerstwens op gezet uit de Stempelset Kerst Knuffels. Tot slot een klein stukje waxkoord en twee pareltjes gebruikt.

Fijne zondag en dank dat je kwam kijken.

Groetjes Mariska

1 opmerking:

Je@net zei

Weer een super mooie kerstkaart, Mariska. Zeker met dit mooie weer, moet me er soms echt toe zetten om even aan de freubel te gaan!