5.8.19

#AGDUitdaging082019

De eerste maandag van een nieuwe maand is ook de start van een nieuwe uitdaging op het Inspiratieblog van Anna Gretha design. Dit keer met het thema "Zomer/Vakantie in regenboog kleuren" ...


Hoewel ik zelf nog geen vakantie heb is de activiteit in mijn layout zeker iets wat je tijdens de vakantie kunt doen. In het najaar van 2015 werd ik door een vriendin meegevraagd voor een dagje Geo Cachen, het bleef echter bij die ene dag.

Tot ik onlangs een app op m'n telefoon heb gezet en inmiddels al een aantal "schatten" in de regio heb gevonden. Het is super leuk om te doen en heel verrassend om te zien hoe creatief de caches verstopt zijn. Ik denk zomaar een nieuwe hobby erbij☺


Voor deze layout heb ik oud designpapier uit de Basic Grey Obscure lijn in stroken gesneden en deze iets verspringend opgeplakt. Wederom laagjes en kleine details gebruikt die passen bij dit thema.

Gebruikt product van Anna Gretha design:


Ook door de andere teamleden zijn mooie voorbeelden gemaakt, nieuwsgierig ... neem dan even een kijkje op het Inspiratieblog.

Wil je zelf eens meedoen met de uitdaging plaats dan je project in het album van de Anna Gretha design Challenge groep op Facebook. Je kunt je inzending plaatsen t/m 1 september 23.55 uur. Onder de deelnemers wordt een waardebon van € 7,50 verloot welke te besteden is in Minke's Knutsel winkel.

Leuk dat je langskwam en tot de volgende keer.

Groetjes Mariska

4 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuke lo heb je gemaakt, Mariska!

Els zei

Prachtig Lootje over het Geo Cachen en leuk die verschillende kleurtjes papier.
Ook mooie foto's over je gevonden caches.
Lieve groetjes, Els

Minke Brattinga zei

Mooie layout Nariska. Er is weer van alles op te zien, maar dan moet je well goed kijken. Al die detais passen goed bij het thema van je foto.
Groetjes, Minke

Thamar, zei

Wat een mooie layout en wat goed van je oud papier op te maken iets wat ik ook hooooog op mijn lijst heb maar er niet van komt.