18.8.19

Felicitatiekaart met een Knuffel

Vandaag op het Inspiratieblog van Anna Gretha design een vrolijke kaart met een Knuffel.

 

Op een kraftkleurige kaart heb ik verschillende stroken designpapier geplakt. Voor het lichtgroene parelmoer karton heb ik de embossingfolder gebruikt en dit strookje gemat op rood papier. De stempel op een rondje vellum gezet en een paar plakparels en een bloemetje maken het af.

Gebruikt product van Anna Gretha design:

https://www.knutsel-tijd.nl/anna-gretha-design/stempels/stempelset-knuffels/#cc-m-product-9423932450     https://www.knutsel-tijd.nl/anna-gretha-design/embossing-folders/knuffels/#cc-m-product-9600047550

Ik vind het altijd fijn om kaarten op voorraad te hebben, ook maak ik kaarten op bestelling. Twee jaar geleden heb ik een oude kast opgeknapt en buiten gezet met allerlei spullen erin. Er worden veel boeken geruild en zo nu en dan worden er kaarten en jam gekocht.

Jeffrey heeft onlangs nog een bericht op Facebook gepost waar ik wel om moest lachen, even reclame maken☺

Leuk dat je kwam kijken en ik wens je een fijne zondag.

Groetjes Mariska

3 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuke kaart, Mariska.
Leuk initiatief die kast met spulletjes erin. Zelf heb ik hier een minibieb staan waar volop gebruik van gemaakt wordt. Een gezellig plekje zo buitenaf met een bankje erbij. Regelmatig wordt er een stop gehouden door fietsers of wandelaars (en zelfs harde werkers onderweg naar de volgende werkplek). De boterhammetjes komen te voorschijn en er wordt gelezen. Zo leuk om te zien!
Zit niet op facebook, maar de minibieb en alle boeken die ik zelf lees kun je dagelijks volgen op Insta: @minibieb_kleefslag

Els zei

Een super leuke verjaardagskaart en mooi met de embosfolder erbij. Het designpapier is heerlijk vrolijk.
Leuk dat jij je kaarten en andere lekkere spulletjes verkoopt en dat mensen zelf boeken kunnen ruilen. Leuk hoor.
Lieve groetjes, Els

Thamar, zei

Hoi hoi
Eindelijk weer eens een bericht van mij. Wat een leuke verjaardagskaart heb je gemaakt.ik moet je eerlijk zeggen dat ik meer op Instagram zit dan op het blogland maar ik ga nu even bij je rond kijken naar de rest.
Fijne zondag