22.8.19

Challenge Craft Sensations

Voor het eerst meegedaan met de Challenge van Craft Sensations en wat is het een leuke ... een cadeau kaart met binnenin thee, chocolaatjes en theelichtjes verstopt.

Vanwege de zomer twee maanden de tijd om de kaart te maken en hoewel het een hele uitdaging was om alleen maar hobbymateriaal van Craft Sensations te gebruiken is het toch gelukt☺

Met mam haar verjaardag in het vooruitzicht gelijk een mooie gelegenheid om haar met deze kaart te verrassen.

De jarige heeft haar cadeautje inmiddels ontvangen dus nu kan ik het resultaat laten zien.


De stempel die ik gebruikt heb is als het ware "uitgerekt". Ik heb eerst de bovenkant, dan de tekst en daarna het onderste deel gestempeld.


Gebruik gemaakt van het vrolijke Ceramic paperpad, wat oudere stempelset en houten frames.


Ik heb er nog een klein kaartje bijgemaakt in dezelfde sfeer met daarop mijn verjaardagswens. Het geheel viel erg in de smaak.

Gezellig dat je even kwam kijken.

Groetjes Mariska

3 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een super leuk weggevertje heb je zo gemakt, Mariska. Heel erg mooi gedaan!

Els zei

Een super leuke en een prachtige cadeaukaart vol verrassingen heb je gemaakt voor je mams. Mooie kleurrijke paper pad heb je hiervoor gebruikt en zo zo leuk om dit cadeau te geven.
Leuke kaartje heb je erbij gemaakt en de stempel heb je ook prachtig gebruikt, 'uitgerekt' dus.
Lieve groetjes, Els

Brigitta zei

Wat ontzettend leuk Mariska! In oktober even een lesje? 😉