8.8.18

Herinneringen zijn voor altijd

Eind 2015 ben ik samen met de jongens naar Nieuw Zeeland geweest. Een prachtig land waar mijn broer  met zijn gezin in 2003 naar toe is geëmigreerd.

Het was een lang gekoesterde wens om hen te bezoeken en een rondreis over het Noorder- en Zuidereiland te maken. In de daaropvolgende jaren maakten Peter en ik plannen om dit samen met de jongens te doen en zo ons 25-jarig huwelijk te vieren. Helaas hebben we de reis niet met z'n vieren kunnen maken maar wel de belofte gedaan om dit in de toekomst alsnog te gaan doen.

En het is een fantastische reis geweest ...


Voor deze Herinnerings layout heb ik de sketch gebruikt uit het workshoppakket van Scrap- en Bep Weekend 11.




Een sketch is een mooi uitgangspunt om te starten en er dan verder een eigen draai aan te geven. Ik heb veel kleine details gebruikt. Laagjes maken en embellishments verzamelen en dan kijken of er een mooi geheel van te maken is. Soms koop ik spullen die vaak terugkomen op mijn kaarten en layouts, een van die dingen is de pijlen pons van Stampin' Up. Verder heb ik de Stempelset Herinneringen, inkt, knoopjes en lint als favoriet materiaal gebruikt.

Vlak voor vertrek vond ik op internet een gedichtje wat me enorm raakte en waar ik vaak aan moest denken. Hoe bijzonder is het dat hier het woord Knuffels in voorkomt.

 

Dank voor het kijken en tot de volgende keer.

Groetjes Mariska

3 opmerkingen:

Minke Brattinga zei

Wat een mooie Herinneringen layout heb je gemaakt Mariska. De achterliggende gedachte in je verhaal geeft zo duidelijk je gevoel weer, wat ook in het gedicht weer naar voren komt. Zo mooi dat je deze reis alsnog samen met je jongens hebt kunnen maken.
Dikke Knuffel,
Minke.

Je@net zei

Wauw....wat is dit een prachtige layout geworden, Mariska.
Zoveel leuke details, zoveel te zien, maar nog steeds de foto op de voorgrond. Heel erg mooi gedaan!

Els zei

Een hele mooie lay-out Mariska en fijn dat jullie deze reis hebben gemaakt.
Het gedicht is vind ik heel mooi.