21.8.18

Laat jouw kleuren leven

Vandaag gaat KleurenChallenge082018 van start! Bij het zien van deze prachtige kleuren had ik gelijk een idee welke foto ik wilde gebruiken.


Als tuinieren je hobby is ligt het voor de hand om tijdens vakantie zo nu en dan een botanische tuin te bezoeken. Tijdens onze reis door Nieuw Zeeland kwamen we in Hamilton is een prachtige tuin, welke vrij toegankelijk is en geheel door vrijwilligers wordt onderhouden. Een feestje om rond te lopen door de vele tuinkamers uit alle werelddelen.


De paradijsvogelbloem staat prachtig in boeketten maar toen ik deze bloemen daar in enorme borders zag staan was ik even de kluts kwijt☺


De chipboard letter H heb ik bewerkt met Gilding Polisch Red Bronze en Fern. De tekststempel uit de Stempelset Kleuren heb ik op kurk gezet en er daarna met de Hexagon pons van Stampin' Up een hoekje uit geponst. De vlinder is uit het designpapier geknipt wat ook onder de foto zit. Ook heb ik een stukje stof met bladmotief gebruikt.



Ben je geïnspireerd door het kleurenschema doe dan mee met deze challenge. Maak een kaart, layout, art journal pagina of een mixed media project. Alles mag! Je kunt je inzending plaatsen in de Anna Gretha design Challengegroep op Facebook of in Inlinkz onderaan in het bericht van de maandchallenge. 

De challenge loopt t/m maandag 17 september a.s. 23.55 uur en je kunt een waardebon winnen van € 7,50. Deze bon is te besteden in Minke's Knutsel winkel.

Dank voor je bezoek en tot de volgende keer.

Groetjes Mariska

1 opmerking:

Je@net zei

Prachtige lo en wat een mooie warme kleuren heb je gebruikt, Mariska!