26.8.18

Kerst Knuffel

Zoals beloofd vandaag de andere twee kerstkaartjes voor het Inspiratieblog van Anna Gretha design.

Restjes papier kun je prima op deze manier gebruiken. Voor de strook cardstock achter de tekststempel heb ik de Knuffel Embossing folder gebruikt en deze bewerkt met Metallic Gilding Polish Rich Red en Fern. De groene polish heb ik ook gebruikt om een stukje wit papier te kleuren en daar vervolgens een hartje op te stempelen. Het hartje uitgeknipt en met foamtape opgeplakt.


Ook heb ik een stukje groen gebruikt om het papier met de Kerst Knuffel stempel te matten.


Voor dit kaartje heb ik te stempelafdruk door midden gesneden.


 
Ik wens je een gezellige zondag en leuk dat je even kwam kijken.

Groetjes Mariska

2 opmerkingen:

Els zei

Super Mariska wat weer een mooie kerstkaarten en zo leuk die hexagons op kerstkaart.
fijne zondag en groetjes, Els

Je@net zei

Twee erg leuke kerstkaarten, Mariska!