19.8.18

Kerst Knuffel

Op het Inspiratieblog van Anna Gretha design vandaag een kerstkaartje met bij elkaar passende kleuren uit verschillende papierlijnen. Het kerstmannetje komt van een roerstaafje, welke in een longdrinkglas zat tijdens de kerst een aantal jaren geleden.


Ik heb geprobeerd om met het uitgezochte designpapier zoveel mogelijk kerstkaartjes te maken. Het is me gelukt om 4 kaartjes te "vullen". De kerstwensen zijn gestempeld met de Stempelset Kerst Knuffels.

Dit is de 2e variant en volgende week zondag zal ik de andere twee kaarten laten zien.


Ik wens je een hele fijne zondag en dank voor het kijken.

Groetjes Mariska

2 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuke en lieve kerstkaarten, Mariska!

Els zei

Geweldig wat een leuke kaartjes met de prachtige stempel-set Helaas heb ik deze stempel-set nog niet gebruikt, maar dat zal niet lang meer duren, want deze stempel-set heb ik vorig cadeau gekregen met de kerst van mijn buurvrouw.
Lieve groetjes, Els